A:1a -105cm

Idag hade vi bättre flyt redan på framhoppningen. Dock kom jag igång dåligt in på banan och till tvåan tappade vi lite galopp och hon rev lite lätt. Sedan kom vi igång och fick bra flyt igen. Efter hinder nummer sju så kände jag att de börjat gå lite för snabbt så jag gjorde en ordentlig halvhalt men blev sedan aldrig klar till åttan. Så hon fick ett lite "flaxhopp" och jag höll helt enkelt inte balansen efter hindret. Kan dock inte sluta skratta för det ser verkligen så fruktansvärt orutinerat ut... ja, ärligt är det lite pinsamt att visa men jag kan ju inte bara bjuda på det som går bra så ni får se hela rundan! Nu däremot ska jag dra in Raspen till Hipposkogen!
 

Förresten så debuterade Sofia (Chamonix ägare) 130 med sin andra häst och dom var helt galet duktiga och slutade endast på fyra fel i omhoppningen. Det är fanimig inte dåligt!
 
 



Kom ihåg mig?