Tisdag

Vissa vaknar säkert lite extra taggade på livet idag. Det är ju valborg! Jag vaknade också lite extra taggad idag. Men vaddå Valborg? För mig blir det en helt vanlig tisdag. Fick vakna brevid min favoritpojke, vilket jag inte kommer få göra mer inom den närmsta veckan då han åker nämligen till Örebro. Tanken var att jag skulle följa med men pågrund av häst och framför allt jävla plugg(!!!) så kunde jag inte haka på. Jätte jävla tråkigt om ni frågar mig. Hade varit underbart skönt att lämna Umeå några dagar även om de dessvärre var begravning som ägde rum i Örebro en av dagarna. Men nu blir jag hemma och firar min Valborg ganska ensam. Ska laga lyxmat till mig själv (makaroner och korv eftersom att jag både är lat och dålig på att laga mat) och sedan åka på Hoppträning. En helt vanlig tisdag alltså. Hade såklart varit kul med fest men nu får jag ju hoppträna, vilket alltid är kul och sedan kommer jag vara nykter till imorgon och därav kunna tjäna cash!! Vi ska nämligen inventera imorgon. Så det är min Valborg det och jag känner mig ärligt inte ett dugg bitter. Har varit inställd på det så länge att jag endast ser allt som posetivt. Hoppträna och tjäna pengar! Men till er som nu ska fira Valborg. Hoppas ni får en jätte bra kväll!
 



Kom ihåg mig?