Söndag

Otroligt varmt och skönt väder. dessutom väldigt lungt och stillsamt!
 
Har varit i stallet hela förmiddagen. Var i stallet halv åtta för att lasta Raspen och fara till Hippo. Johanna fick rida ett tag idag och som vanligt rider hon honom så otroligt bra. Dock blev han skitsur på henne ibland då det blev jobbigt men det släppte efter ett tag. Sedan red jag en stund och red lite. hoppade sedan lite hinder och till en början gick det inte alls. Jag blev som kvar i dressyrtänket och eftersom att han redan var lite trött så hoppade han inte alls när jag inte red. Men efter ett tag så kom jag igång och då gick de bara bra. Hoppade inga höjder utan bara lydnad, få han rak osv. Han lär vara mör imorgon iallfall!
 
Nu ska jag åka till mormor och morfar och hälsa på. Äta massa gott och bara ta det lugnt!



Kom ihåg mig?