Slutkörd men jäkligt nöjd

Alltså passet idag.. Jag brukar alltid tänka "detta TTpass var de jobbigaste hittills", men idag finner jag inga ord. På andra stationen av fyra så slog de pallnit. Blev yr och kroppen slutade fungera. Fick lägga mig ner i nån minut innan  jag var fit for fight igen. Vi körde tabata idag. Arbete 20 sek på övning nr 1 - vila 8 sek - arbete 20 sek på övning nr 2 - vila 8 sek. Så rullade dessa två övningar på i 8 minuter innan vi bytte station med andra övningar. Pallniten berodde mest på att första stationen var bland annat en benvariant på utfallshopp-utfallshopp-benböj. Så mjölksyran  var framme redan på första stationen. På andra stationen var det ... grodhopp. Ja ni hör ju. Min kondition är dessutom fruktansvärt dålig så detta var sjukt! Nu efteråt känns det dock underbart. Efter vilan kom jag tillbaka och fortsatte att svettas som en gris tills passen var slut. Dog träningsdöden!
 
 
 
 



Kom ihåg mig?