Söndag

Godmorgon vänner och ovänner. Kom just hem från Obban. Hann aldrig skriva igår så jag göre väl nu. For mer Raspen till skogen igår. Mamma fixade allt i stallet, lastade Raspen. jag behövde bara äta frukost och hoppa in i bilen.. lite väl lyxigt! Borstad var han till och med. Förresten var Raspen piggare än någonsin. För att han just fått i sig havren(?) Trodde ärligt att jag inte skulle få stopp på honom när jag fattade första galoppen. Men när han sedan blev reglerbar och fin i formen så gav jag mig medan han ändå fortfarande hade energi kvar. När jag kom hem sedan fick jag skynda mig i duschen och kasta i mig lite mat innan jag skulle fara och jobba. Roligt att få göra det igen kände jag och avslutade kvällen med en öl och lite film hos Tomas. En helt ok lördag alltså.  
 
Tror jag ska ge mig ut på en springtur snart och lite senare ska jag fara in till hippo. Ska träffa min tränare och få lite hjälp. Blir nog kanoners!
 



Kom ihåg mig?