Söndag

Har hittills haft en mycket bra söndag. Klev upp kvart i sju för att fara till Raspen. Han fick först stå och käka en stund medan jag fixade annat. Sedan for jag ut och red. Jag tycker själv att vi tillsammans har utvecklas en hel del i markarbetet. Det känns bara bättre och bättre men självklart med några steg bakåt ibland. Sen for jag hem och väckte Tomas, kastade mig in i duschen medan mamma gjorde pannkakor till frunch. Tänk nygräddade pannkakor med grädde och blåbär. Mums! Iallfall så är jag råtaggad på mera dressyr efter clinicen för Patrik Kittel. Vill börja träna för tränare oftare! Han var riktigt rolig att lyssna på och det var otrolgt givande!. Känner mig kanske lite övertaggad just nu men jag och Raspen SKA börja träna mer dressyr för tränare, om så börsen ska bli tom (fast kanske inte)! Nej nu måste jag plugga lite innan jag ska bege mig mot marieberg för att sitta barnvakt. 
 
 
 



Kom ihåg mig?