run for you life

herregud vad mat är viktigt. I fredags åt jag så otroligt mycket mat,vill knappt tänka på vad. (bla, pizza, tacos och en fet godispåse) Igår åt jag knappt något för jag var så mätt fortfarande och hade ingen matlust. Tror ni min kropp mådde bra idag?, knappast. När jag skrev i inlägget innan, att det lutade mot en springtur kände jag mig inte alls sugen och väldigt seg. Sedan fick jag världens ryck i kroppen och ville inget annat än ut. Efter fyra kilometer började de bränna under fötterna för att jag glömde ta löplabbets sockar, de ända jag kan springa i, efter fem kilometer kände jag att det inte var någon mening att forstätta för jag vet hur arg jag brukar vara när jag inte kan fara och springa för ett litet skavsår. Men vad har detta med maten och göra. Jo när jag stannade på 5,3km så snurrade hela huvudet och jag trodde ärligt att jag skulle falla i backen. Ingen rolig känsla. Tillslut började jag gå sista biten hemåt. 
 
Nu har jag ätit en stor tallrik med gröt tillsammans med lite linfrön, äpple och tog även lite kanel. Nu känner jag mig som en människa igen. Mätt och belåten, redo för ett ridpass. 
 




Kom ihåg mig?