övertaggad just nu..

Jag har inte tränat på evigheter tack vare förkylningen. Har mest väntat på att hostan ska försvinna. Tur att jag är frisk nu och imorgon sätter jag igång. Börjar med löpning på idrotten. Lär dock bli skit jobbigt när jag knappt rört en fena på flera veckor. Sedan tänker jag ta ut en veckas fripass på träna. Då är jag alltså igång. Har inte bestämt mig helt men lutar iallafall mot att forstätta på Iksu efter det. Saknar totaltrainingpassen så sjuuukt mycket. Det jag skulle komma till var att vi hade Naturkunskap sista lektionen. Skelett och muskler är rubriken. Vi har pratat mycket om träning men idag blev jag ofantligt taggad när jag hörde orden: Träningsvärk, löpning, crossfit, arbetande muskler osvosv. Ja det mesta kom såklart när crossfit visades i ett av klippen vi såg. Så nu tänker jag visa ett annat klipp som gör mig ännu mer taggad. VILLVILLVILL!
 
 



Kom ihåg mig?