Lördag

Sådärja. Precis rastat pållen och tagit mig en fruktansvärt välbehövlig dusch. Raspen fick sig ett pass i skogen men en massa galopp. Så länge han inte har någon hästkompis bakom sig så kan han faktiskt springa på rätt bra. Men när han har någon med sig, bakom, så bromsas han som upp. Han ska vara så nära som möjligt.
 
Men gårkvällen då? Jo blev bara bra. Vi började här innan vi rullade upp till femman. Var bättre drag än jag trodde att det skulle vara och tur att man träffade folk man kände överallt, för lika snabbt tappade man (som vanligt) bort varandra igen. Åkte iallfall till Obbola sedan och sov hos Tomas. Känner mig inte alls sliten idag men känner för att bara ta det lugnt. Får se om nån vill tare lika lugnt som jag, med mig, annars får jag väl ta det lugnt själv då!
 
Bjussar på en bild men grym kvalla.. Alexander drog ju in skumpan direkt!
 



Kom ihåg mig?