Fredag

Godmorgon världen. Jag kom hem från Tomas sju imorse. Eftersom att jag börjar strax innan tio idag kände jag inte för att hitta något att göra tills dess. Kände hemskt för en springtur men det regnar och jag hostar som bara den..Så nummer två är största problemet. Medan jag somnade en stund här hemma så drömde jag att min lärare sa att jag ska vara hemma från skolan idag. Åh vad skönt det hade varit. Men jag känner att jag missar för mycket då.. Speciellt angående projektarbetet. jag, och fyra andra tjejer, har tänkt att göra något väldigt bra för dem som inte har det lika lätt som oss. Det inte berätta mer förrät jag vet hur det blir. Hoppas verkligen att det går igenom för jag vill verkligen. Fick ju inte heller som jag ville med ett projekt angående träning och hälsa så nu måste detta gå igenom! Sedan är det ju fredag. Känns kanon med helg. Ska vara med tjejerna ikväll. Imorgon ska vi hämta hö innan emmaträningen som även är på söndag. Blir kanon detta.
 
 



Kom ihåg mig?