Torsdag

Man skulle kunna säga att jag får höstlov nu. Har bara en lektion imorgon, idrott. Så de känns ju riktigt bra som ni kanske förstår. Måste erkänna att mitt schema varit rätt slappt de närmaste veckorna som varit. En veckas helt ledigt på det, ja ni fattar, riktigt härligt! Dock måste jag också erkänna att jag måste skaffa mig lite planer, kan ju inte ligga i sängen och slappa hela lovet. Men några måsten är att jag ska skriva klart svenska talet och företagsuppgiften, totalt ska jag springa minst 2,5 mil, helst 3. Ska även hinna med något pass på iksu med mamma eller pappa eftersom att de med kort får bjuda med något vid tre tillfällen.. Själv har jag insett att jag förtillfället verkligen inte alls har råd med något kort. Måste betala både hjälmen och hoppträningsavgiften denna månad = tomt på kontot efter det. Jag får alltså fortsätta drömma ett tag till men den som väntar på något gott måste ju alltid vänta för länge! Har även en plan att träffa kompisar lite oftare än det blivit på senaste. Kanske inte skynda lika mycket i stallet också. Pussa mina två favorit pojkar lite extra också. Älskade skollov!
 
Nu ska jag kika lite i nya nummret av Vecko Revyn innan jag ska fara och se bror min i deras Revy på skolan.



Kom ihåg mig?