Min tisdag

Sov hos Tomas inatt, klockan ringde strax innan sex. Han fick sig ett paket, vi drack kaffe och sedan skjutsade han hem mig innan han for på jobbet. Så hade jag skola till halv ett idag. Det var otroligt skönt. Så for jag på stan en sväng, visar mitt huvudinköp imorgon (såg just att jag handlade för precis 666kr..läskigt!) Efter det cyklade jag hemåt igen för en springtur. Joggade i ett helt ok tempo 4 km och sedan körde jag 7 rusher upp för en backe. Ofantligt jobbigt men jag var otroligt nöjd efteråt. Joggade/gick sedan tio minuter hemåt. Sedan var det gärnet. Duscha, klä på mig, laga mat (tackar min bror för att han så snällt hjälpte till med maten, det är inte varje dag.), kastade i mig maten och körde liite olagligt till forslunda för en föreläsning. Fick alltså välja mellan tårta hos Tomas, hoppträning eller föreläsningen. Det var ganska jobbigt för jag ville verkligen allt. Men hur som helst ångrar jag inte en sekund att jag for på föreläsningen, det var otroligt nyttigt! Vi pratade om resultat/prestation, självkänsla/självförtroende, mitt team och Vad som krävs för att prestera. När vi pratade om "Mitt team" insåg jag verkligen hur många människor som krävs för att jag ska kunna prestera och kunna göra det jag vill. Ex: familj, tränare, hovslagare, veterinär. Ja det är så otroligt mycket. Orkar inte gå in på allt. Men som sagt var det otroligt givande, längtar till uppföljningen till vår. Justja vi fick en väldigt bra bok också, eller den verkar bra!
 
Nu är det dags att sova för min del. 
Tack och hej för mig!



Kom ihåg mig?