Markarbete

 
Eftersom att alla utom jag tävlade i helgen så var det markarbete idag. Vilket inte är vår grej då han blir så himla svår att få igång.. Men sedan skulle vi rida som ett "Z". På ena långsidan var de travbom - räcke (ett galoppsprång) - oxer. sedan snett igenom över en bom och sedan en annan kombination på andra sidan. med bom (två galoppsprång) - oxer. Då kom han igång bättre och jag vet att 110cm inte är högt för storhäst men för mig kändes det bra i hjärtat. Vi tar oss framåt nu och jag känner själv att jag vågar mer igen! (Har kaanske en teori om att han var lite piggare idag för att 1. vi rakade bort lite päls innan passet och 2. jag tog bort martingalen, kan den bli bromsande eller är jag helt fel ute?). 
 
Bäst av allt var att Camilla kom för att kika.Total överraskad blev jag.
Världensbästa StoraSysterTantMosterCamilla!



Kom ihåg mig?