Måndag

Alltså påriktigt, en vecka är hur kort som helst. Ett år lika så. Dagarna bara flyger förbi. Ny vecka igen alltså.
Började dagen med religon och sedan hade jag alltså 3 ½timmars hål till idrotten. Men då åkte vi, projektarbetesgruppen, till berghem för att träffa en mycket trevlig man. Så återigen ett steg framåt och nu kan jag berätta vår plan som dock inte är helt spikad. Huvudsyftet är iallfall att vi ska göra något för cancersjuka barn. Han vi träffade idag kommer från Barncancer Norra och som det lutar nu så kommer vi att göra ett sammarbete med dem. Kommer bli en hel del jobb men något vi alla vill och brinner för. Vi kommer att sälja smycken med budordet "Wear Hope" och göra en insamling samt informera om något nytt som heter "Hjältarnas hus", dvs något barncancerföreningen just nu håller på att bygga upp. Mer om det sedan!
 
Nu ska jag bege mig ut på en springtur innan middagen. Sen väntar.. hör och häpna.. plugg! *supergladgubbe*



Kom ihåg mig?