Lite markarbete.

Började med att värma upp ordentligt så vi rullade på med studs från båda håll några gånger. Sedan hoppade vi en linje med fem galoppsprång. Han kändes otroligt okomplicerad idag mot hinder. Jätte skönt! Efter att ha ridit Amir inser jag att nu måste jag verkligen börja jobba med att få ut Raspen i kurvorna. Han måste gå runt innerskänkeln, speciellt västervarv. Få honom att fatta för alltid att han inte ska streta emot, vara mjuk och rörlig i hela kroppen. Det måste vi ta igenom som nästa mål. Vi bytte som sagt häst sedan. Helt galet att jag tyckte Amir var så stor sist, men då hade jag ju Mio. Man inser verkligen skillnaden mellan häst och ponny nu. Hur som började vi hoppa på ett enkel hinder, det var då jag insåg hur mjuk och fin Emma har fått honom när han går i sängar (ojdå menade, svängarna..). Därefter körde vi linjen och det gick rätt ok. Det var huur kul som helst tyckte iallafall jag! Tack för idag.
 
 
och bilderna till dig Emma.
 



Kom ihåg mig?