Grattis på födelsedagen Tomas!

Idag fyller min favorit pojke nitton år. Inte nog med det så var det den här kvällen för två år sedan som vi sågs för första gången. Vi sa inget till varandra utan det var bara han och hans två kompisar som hälsade på Cissi när vi var hos henne, ett gäng tjejer, och åt middag. Sedan skjutsade grabbarna oss till stan och några minuter senare frågade Cissi mig om Tomas kunde få mitt nummer. Bara för att det var hans födelsedag fick han det. Jag är ju inte alls en sån som vill smsa med vem som helst. Sedan tog det ett halv år innan vi började prata och hänga på riktigt. Exakt 7 månader 18 dagar efter första gången så blev vi tillsammas. Idag ångrar jag ju verkligen inte att han fick mitt nummer, som ni kanske förstår.
Tomas, jag vet att du inte läser min blogg så ofta. Men om du läser detta.
Grattis igen och förlåt för att jag inte kan komma ikväll..
Och du, Jag älskar dig!
 

 

sötnosar!
ni borde tacka mig;)

Svar: hihi!Har inte jag sagt det förrut, att det var lite tack vare dig?;o
Elin Magnusson




Kom ihåg mig?