Less på dåligt underlag..

.. Men mest less på att vi iprincip bara har hårda grusvägar i stallet. Jag skrittar alltid minst en timme varje gång jag rider hemma. Skillnaden är bara att på sommaren kan vi ta och stanna till långt bort på en åker och rida ordentligen och sedan skitta hem igen. Nu är det bara, bara skritt.. Det känns som att det här skrittarbetet inte kommer något vart och vi får just nu inte ut något alls av det. Men vi får tänka positivt. Jag har ändå möjlighet att åka in till Hippo när det passar. Just nu ligger det på ca 3 dagar i veckan och det är inget att klaga över. Men jag får se hur länge till jag håller igång honom innan han får tils det blir vintervila. Det förtjänar vi båda faktiskt!
 
Nej, dags kanske att ta på sig något annat än mjukisbyxor och fara en sväng på stan. Ska försöka hitta en present!
 



Kom ihåg mig?