Kalkon..

 
Sporten%20s%C3%B6ndag%2019.30
 
Spola till 19:50.
Jag tycker han gör rätt i det han säger och så illa lät det inte. Sen om det är sant eller inte, det var mest roligt! Jag säger inget om att det är super kul att folk vill ställa upp för Sara och super kul att hon fick sin häst tillslut. Jag satte dessutom in 30kr själv bara för att. Men det finns bättre saker att skänka pengar till? Dessutom skäms jag mest över att folk nu lägger ner massa onödig tid till att orka klaga på Mattias, Att han skulle kollat upp all fakta innan han snackade. När han ber alla om att detta ska tas med en nypa salt så fortsätter alla spy galla på detta. Låt folk tycka det dom vill istället så kan ni som vill kämpa för Sara, göra det. Själv hoppas jag all lycka till henne men det var fruktansvärt onödigt med denna debatt som blivit.. Dessutom, hur vet vi att det är exakt så mycket pengar som fattas, dem skriver att överflödet hamnar till fälttävlansungdomarna. Men hur vet vi att det är så? Alltså ärligt jag brinner av nu. Hela grejen var så onödig! PUNKT
 



Kom ihåg mig?