Hemmatävling

Ja vad ska man säga. Är så nöjd som man kan bli! På framhoppningen i båda klasserna kändes han lite sådär. Hoppade rätt bra men inget jätte bra tempo i galoppen alltid. Sen inne på banan blev han en helt annan häst. Hoppade först 90cm och då fick jag vara på han lite på ett och två sen drog han på lite och jag i chock satt fast i bromsen och då stannaden han på fyran och sen var han felfri resten, eller nej vi rev ett också men det skiter jag i. 
 
Till klass 2 som var 100cm fattade jag att är han som i första klassen måste jag kanske göra ordentliga halv halter. Sagt och gjort. Förutom att jag fick vara på han lite på ettan nu också så var vi sedan helt plötsligt i omhoppning och även den var felfri. Tårarna rann i chock och glädje. äntligen! Alla språng var inte super fina men det skiter jag fullt i för vi klarade det!! Dessutom räckte vår runda till en femte plats och vi fick göra vårt första ärevarv tillsammans. Fina fina häst!
  

Fina fina häst och FINA FINA ELIN! Stort grattis!:D

Inte så proffsigt filmat denna gång. Vilken fin omhoppningsrunda ni bjöd på =0)

Grattis!! :)




Kom ihåg mig?