Torsdag

Underbar känsla när man tror att det är Lördag fast egentligen är det bara torsdag. Tror dock att långhelgen går fort ändå! Det blev inget jobb idag och Tomas klev upp jätte tidigt imorse och for till Luleå för någon biltävling. Vädret är sämst så jag lär fastsätta mig inne hela dagen. Har dock laddat upp med massa Ben&Jerrys och bakar nu limpa för fullt. Blir nog bra trots allt. Liten "vila upp sig" dag inför helgen, som om jag inte är ordentligen uppvilad... Taggar tävlingen till max och imorgon blir de troligtvis Five för att "Dansa, Pausa", vi har även kulturnatta på lördag, även om jag inte vet om det blir något av det. Imorgon låter det som att Jenny ska hjälpa mig att rida igenom Raspen lite! Kan bli en bra helg om något för engång skull kan bli som det ska. Brukar inte alltid bli så men jag hoppas!



Kom ihåg mig?