Torsdag


Vaknade nio och började tio. Gjorde klart och skickade in mitt sista svenskaarbete. Åt tacobuffé på skolan, lyssnade på redovisningar, satte mig ner med min classmate och vi försökte bli klara med våran men vi måste kämpa på mer. Kom hem och packade om och åker strax till Obbola för lite jobb och sover sedan hos Tomas. Nästa vecka börjar mitt gräsklipparjobb och jag måste, med tårar i hela kroppen, svara mona på att jag inte kan jobba under balen. Fatta att få se alla fina människor och få lite inspo till nästa år. Men jag har hoppträning till nio samma kväll och dressyrtävling tidigt dagen efter.. suck!! Livet är på topp peps. Saker ordnar sig även om jag är så jobbsugen just nu så det inte finns, älskar att jag börjar få lite erfarenheter av småsaker! Vill mer mer mer!!                                lugn....



Kom ihåg mig?