Tisdag

Ska snart ta och sova. Har varit på Hippo ikväll. Har ju egentligen hoppträning men Johanna var sjuk och hade inte hittat någon ersättare men det löste sig ändå. Har ju en mamma som ställer upp i ur och skur. Så hon fick som vanligt bygga upp lite hinder. Gick rätt bra faktiskt. Kan leva med denna känsla till tävlingen i helgen och hoppas på det bästa. Tänker satsa på två riktigt bra rundor. Bra vägar, avstånd på hinder. Får bli hur många fel och ta hur lång tid som helst. Men rider jag så bra så får vi högst troligtvis inga fel, bara lång tid. Tävlar en meter lördag och söndag. Vi gör även debut på Vännäs utebana och jag hoppas därför vänderguden tänker på oss som ska tävla. Vi vill ha sol och vindstilla!

Tänkte på en sak förresten, angående hästar. Saknar faktiskt lite, den tiden jag var häst fri. Inte alls för att jag var hästfri utan för att jag fick testa så många olika hästar av många snälla människor. Om någon är sugen på att byta häst under ett ridpass så är jag super taggad,hoppning som dressyr,  ponny som stor häst spelar ingen roll. Pratar dock till folk jag vet vilka det är.:)

Vi skulle ju ta å byta häst någon gång ju:)

Säg bara till så byter vi, en fin och duktig hoppehäst mot "svarta hingsten"! :-D

vi får väl ta och göra det nån dag eliz ;)

fia

har du lust o rida en busig unghäst så har jag en ;)




Kom ihåg mig?