Söndag

Hej igen.
Jag har haft en jätte bra helg, ett bra lov också. Väldigt lugnt har det varit. Igår for jag och hoppade lite i Vännäs. Raspen var för första gången spänd men det berodde mest på att det var hundutställning så hundarna lät väldigt mycket utanför. Men efter ett tag orkade han tillslut inte bry sig. Då gick allt lite bättre. Sedan var det bara att skynda sig hem, duscha och åka ner på stan. Jag, klantig (jätte,jätte klantig) som jag är, har jag satt mig på mina glasögon så jag for alltså ner på stan för att fixa dom. Utan någon garanti så lät jag optikern göra ett försök att fixa dem men han misslyckades och bröt av dom.. Har jag tur fixar han dom åt mig ändå eller så måste jag köpa nya.. Får väl skylla mig själv. Hoppas jag får tillbaka dom snart iallfall för utan glasögon för jag inte dåligt ont i huvudet och får ju inte heller köra någon bil eller så.

Igår kväll for sedan jag och Tomas upp till Mickelsträsk. Hälsade först på min mormor och morfar för lite middag och sedan for vi till Martin och Camilla (morbror och hans tjej). Vi fick massa gott där och såg melodifestivalen. Jätte trevligt var det! For väl hem, den långa, sega, mörka vägen, hem, där vid elva. Somnade gott och for hem vid tolv idag. Jag och mammsen for då till surf och red. Han var pigg idag och jag tog såklart hacket. Gick bara bra!

Nej, nu ska jag inte skriva mer för jag tror knappast så många orkade läsa.
Hoppas ni också haft ett bra lov.
Back to school!




Kom ihåg mig?