Vem är det som skriker?



Har just rensat bloglovin på ca 200 inlägg. Väntar på middag nu och sedan ska jag fara till Tomas. Såg att jag fått en fråga om vem det är som skriker när jag tävlade i Lycksele. Okej.. det är ingen mindre än jag själv! Jag tror faktiskt inte att det låter så där högt när jag rider. Men det låter visst jätte mycket. Men jag har kommit på att det känns bättre att prata med honom (man hör faktiskt "braaa" emellanåt). Dessutom tror jag att jag andas bättre då. Om det hjälper? Ja lite tror jag, rösten är aldrig så fel att använda, men jag minns när jag tävlade Mio en av de sista gångerna och jag tänkte högt "sluta skrik och använd benen". Sant, jag får inte tro att att jag ska kunna berätta för honom hur han ska göra,(Där rök G knappen på tangentborden om ni ville veta..) jag måste visa också. Men där har ni svaret, lite skämmit är det att se, men så är det!



Kom ihåg mig?