Onsdag

Nu känns det påriktigt, SOMMARLOV. Igår for jag ut med Cissi och Klara i bilen och gleed runt. Så for vi och skulle träffa Jenny som festade lös på gamla slakteriet. Så var det ett stängsel runt hela området och vi fick inte komma in eftersom att det var för mycket folk där inne, gjorde inte oss så himla mycket. Men det var rätt spännade att stå utan för. Från att vi kom dit och ca 30 minuter framåt försökte jätte många ta sig in på lite olika sätt. Tillslut fick hon som styrde, bort alla människor med sina tårar. Stackars tjej. Nog om det. For hem ett tag och sedan hämtade jag Tomas på stan. Så imorse åkte han hem och jag for på avslutningsfika hos farmor och farfar med några av kusinerna. Mätt blev man, så jag rullade bokstavligen vidare till stallet sedan. Raspen gick helt ok idag. Känns som att jag knappt varit i stallet på senaste tiden så jag försökte rida ordentligt men inte så länge på åkern. Imorgon väntar träning för Emma Emanuelsson, markarbete. fredag tar vi det lite lugnt i "skogen" och lördag tävlar vi i Lycksele. Det blir väldigt spännande och roligt! Nu ska jag däremot duscha, vilket jag inte gjort på en månad känns det som, äta lite mat och sedan fara till Obbola. Ska jobba imorgon så det känns skönt att inte åka från stan tidigt på morgonen! Så börjar alltså detta sommarlov. älskade och välbehövliga sommarlov!



Kom ihåg mig?