Helgen

Två taskiga mobilbilder från igår. Åt jätte god mat hemma men framförallt jätte god efterätt bestäende av brownie, glass, jordubbar och en sås med smält after eight. Sinnes sjukt gott! Så vid åtta fr jag till grubbe på förfest. Hängde där och hade allmänt trevligt tills jag, Tomas, Alexander, William, Niklas och Stefan for till Five. Hela grabbgänget alltså. Gjorde ungefär av med mina sista pengar och det är super länge kvar till lönen.. inte bra! Somnade som en stock hos Tomas på natten och tog bussen hem tidigt imorse. Skulle egentligen träffa Emma på hippo men det blev inte så, istället klippte jag gräs i två och en halv timme (inklusive bråk med klipparen..). Sedan for jag och mamma med Raspen till hippo. Red över lite bommar i alla gångarter och han var väldigt stökig från början. Men tillslut fick jag väl någorlunda ordning på grejorna..



Kom ihåg mig?