Måndag

Hola! 
Har avklarat ett helt underbart ridpass. Raspen var så himla fin, mjuk och avslappnad men samtidigt pigg och framåt. Jag kände att jag verkligen bara kunde sitta där. Minska och sedan öka och han tog skänkeln väldigt bra. Å så nöjd tjej som satt på hans rygg och nästan fick glädjetårar. Önskar någon kunde se mig och filma dessa  gånger! 
 
Ska iallfall äta stax och sedan åka och jobba. Slutar 21 ikväll så jag stannar i Obbola eftersom jag öppnar imorgon bitti. Imorgon väntar också lite hoppning och jag tänkte mig lite mera bana. Så ska jag bestämma mig om jag tävlar  i Vindeln eller inte! Isåfall blir det nog bara en klass. 
 
Bjussar på två bilder från i Lördags då Johanna visade alla långa galoppvägar i Stöcke. Kul var det!
Här fick Raspen se ganska stor ut brevid Tingeling också!
 



Kom ihåg mig?