Fredag

Klev upp halv nio imorse för att jag såg att det skulle vara fint väder. Men till och med det var för sent för att fara och rida. Skulle ha låtit honom vila idag... Klockan var väl halv tio när jag for ut och red och det var 22 grader ute och jätte mycket mygg och allt vad det var. Så han var jätte irriterad och höll på att skaka med huvudet hela tiden och det ryckte i hela kroppen på honom. Det gick bättre när jag travade och galopperade men han blev vääldigt svettig direkt så jag red inte så länge och det blev heller inget bra pass. Han skulle behöva en riktig genomkörare snart. Annars hade jag mest tänkt ligga ute nu på dagen. Men en tjej blev sjuk så jag ska fara och jobba 15 till 21 ikväll. Sedan stannar jag nog i Obbola och hänger där. Eller vad vi nu gör. Blir säkert bra!
 



Kom ihåg mig?