Tisdag

Ungefär den här tiden kommer jag kunna lägga mig varje tisdag då jag har hoppträning, som förövrig gick helt ok idag, är nöjd. Okej tänker ni, elva är inte så sent. Nej så sent är det ju inte. Men man har varit på skolan hela dagen och sedan hopptränat (plus kanske saker där emellan) Jag kan lova att hoppträning och ridning är mycket jobbigare än vad ni tror och dessutom har man det där "skynda-sig-tänket" i huvudet före och efter. Så att kvällen inte blir allt för sen, utan att behöva stressa upp hästen. Alltså skyndar man sig före. Sedan hopptränar man och det är ganska så jobbigt både för huvudet och kroppen. Nej, jag tänker inte gå in på det där nu. Man är trött iallfall och känner inte för att lägga ner så här mycket bokstäver på sin blogg, när man börjar se suddigt av trötthet och ont i ryggen av träningsvärk. Så nu ska det bli skönt med sömn. Godnatt!




Kom ihåg mig?