Måndag

Har äntligen fått i mig mat.. For till stallet imorse för att hovslagaren skulle kolla på Raspens halvtrasiga bakfot.. Hon fick till det ganska bra. Får hålla tummarna att dom blir bättre! Därefter red jag ut en sväng och plumsade i all snö som kommit. Roligt vare men mindre kul var det att skotta hela hagen.. Tog evigheters evigheter att skotta bort den tunga snön under trådarna runt hagen.. Nu är det gjort iallfall och jag bara längtar efter en dusch! Sedan måste jag kämpa lite för att hålla mig vaken framför körkortsboken en stund..



jodå, men smittan finns ju ändå så då finns det ju alltid en risk. men det är klart, smittan finns i omlopp och hästar kan bli sjuk när som helst som oss människor:)

jag funderar på att komma och kolla kanske imorgon och hoppningen hade varit rolig att se:) så då syns vi isf!




Kom ihåg mig?