Torsdags känslor



Det snurrar i kroppen just nu. Glad, less, trött, taggad, nervös, stressad, förväntansfull. Alla känslor blandas när man ska fylla 18, ta körkortet, vara med hästen men framförallt hinna med skolan också, vilket just nu känns hopplöst då mina tankar är allt annat än där dom ska. Tiden bara rinner iväg och jag vet snart inte vart jag ska ta vägen. Vill studvis gräva ner mig, stundvis hoppa av glädje och vissa saker vill man bara få bortgjorda. Bloggen kan hamna lite på sidan ett tag men ingen dör av det hoppas jag.

Förresten. Halkbanan var hur kul som helst! Sitta i en bil själv och köra utan någon, sladda kontrollerat (och okontrollerat). Jaa idag kände jag mig duktig även om jag avslutade med att bekanta mig med snödrivan. Men den va trevlig den också! Riktigt roligt och inget man alls behöver vara nervös för. Vill göra det igen!!



Kom ihåg mig?