Lillvännen min.

Igår trodde jag först att Raspen hade fått smuts som fastnat i ansiktet men när jag sedan kollade på hans vita stjärn såg jag att smutset var blod. Ringde mamma och sa att han hade blod i hela ansiktet men sedan sansade jag mig och sa att "näe inte i hela ansiktet men det har runnit lite." Fick knappt kolla på såret som jag hittade vid pannluggen. Men det var några centimenter iaf.. Och öm var han nog också för det tog många fler minuter att tränsa än vad det brukar. Men han var lika pigg och glad när vi for ut.

Jag har anmält mig till Vännästävlingen. Vi hoppar bara på lördagen 90 & 100cm. Jag känner mig inte så igång själv och har ju knappt hoppat på ett bra tag. Men vi ska försöka ta oss in till ridshus nu en dag i veckan så hinner jag iallafall hoppa tre gånger innan tävlingen. Sedan får man göra så gott man kan med träning hemma osv. Själva tävlingen ser jag bara som en väldigt rolig träning!

Här är ett klipp från sist vi tävlade.



Kom ihåg mig?