Finaste Mio 2008

Åh så glad jag blev när jag hittade gamla filmer på Mio. Hittade en film jag velat visa länge. Nämligen från den där tävlingen jag alltid skriver och minns. När jag startade min tredje LA (100cm). En nationell tävling, så vi var inte bara svenskar med. Jag startade någon gång i mitten av klassen. Jag gick nolla och var jätte nöjd och det visade sig då att jag låg på första plats. Jag var så himla nervös. Mitt mål var inte att vinna men jag ville ju verkligen inte bli nerputtad. Det blev jag inte helller. Lyckan var enorm och jag tror till och med en tår kom.

Hela banan gick på tid och jag vet att jag inte red så himla bra. Men känslan efteråt. shit! Efter den helgen blev jag kvalad MSV men valde att satsa på att bli bättre själv. Inte bara styra och driva som de mest var i början.. Det blev jag. Huvva vad han lärde(lär) mig saker.



Hittade även ett klipp från en av mina första tävlingar. År 2008, ca 70-80 cm!




Kom ihåg mig?