jag är antingen för lite eller helt enkelt för mycket!

Känner just nu en gnutta frihet så jag sitter och planerar lite julbakning osv. Känner just nu för att planera hela mitt liv och göra allt på samma gång. Älskar känslan, även om jag vet att det är då jag måste ta ett litet steg tillbaka och bara känna friheten som just nu gör mig glad. Andas in den helt enkelt. Men det är svårt när man sitter på nålar och bara vill planera allt som har med hästen att göra, allt som har med framtiden att göra. Jag vill planera helgen, nästa vecka, nästa månad. Jag vill kolla lägenheter, inreda, börja jobba, träna, skaffa barn...okej, jag skoja. Men nästan ALLT, nu!
 
för er som inte orkade läsa, ni kan kolla på randombilder som gör mig glad!
några av dom iallafall. (skoja.. blev ganska många, men bilder är typ halva mitt liv, älskar det!)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kom ihåg mig?