Det skulle få igång min energi igen, tror jag!

Alltså fyfan vilken kick jag fick idag. Gymmade idag på idrotten och kände, medan jag försökta pumpa lite framför spegeln, att satan om man var riktigt duktig på att gymma och bara kunde stå där framför spegeln och se riktigt biff ut. 
 
Jag vet att jag sagt i evigheter att jag ska skaffa träningskort, så varför har jag inte gjort det ännu då? Jo dels för att jag ena stunden känner mig helt utan pengar eller så känner jag att det är lite för mycket i skolan. Nu börjar jag dock få reda på mig själv och jag skulle önska att jag kan börja till veckan så att jag kan kick starta under jullovet. Komma igång på riktigt och sedan se till att hinna träna iallfall två gånger i veckan, helst fyra. Det får vara den roliga delen och sedan tvinga sig ut på skidor och ta sköna promenader. Så är man inte helt ur kondition tills man kan börja springa till våren heller. Fan vad jag vill. Jag tänker inte lova att det blir som jag säger, att det kommer bli nu redan till jul. Men det blir av, jag ska fasen nå mitt mål. Jag ska bli starkare, jag ska allt visa er och minst sagt visa mig själv!



Kom ihåg mig?