Alla julklappar..

Alltså det känns så otroligt skrytsamt, men jag måste få visa upp alla otroligt fina julklappar jag fått. Jag måste ha varit otroligt snäll iår för jag kan inte riktigt förstå hur mycke fint jag fått. Allt är så klockrent verkligen och jag är obeskrivligt tacksam! Nu ska ni få se...
 
Presentkort, kommer bli väl använda. Fick de på Iksu av Tomas syster och de andra av Farmor och farfar!
 
Smink och en Body Scrub som luktar gudomligt! Fick de av min kusin
 
Tyras bok från de andra två kusinerna!
 
Ett kit med massa godluktande grejer som jag fick av mammas kusin!
 
En cupcake maskin från Tomas fina familj!
 
Fick ett jätte fint halsband av min älskling.. Fick en mobilladdare också, för att ha hos honom!
 
En film om den svenska hårdrockens historia! Från mamma och pappa.
 
Världens skönaste tofflor från mamma och pappa
 
Detta blir vårt finare dressyrträns, ska dock blyta till blingbling pannbandet - såklart! Från farmor och farfar.
 
Mössa, benlindor och sockar från mormor och morfar!
 
Skit snygga ridtröjor. Den ena från mormor och morfar och den andra från morbror och Camilla.
 
Stövelväska, som rymmer annat också. Samt en väska till benlindor. Praktiskt!! Från mormor och morfar.
 
Och sist men verkligen inte minst. Jag fick en Schockmöhle väst!! Jag sa skrev ju att jag tyckte den var så otroligt snygg men jag kan säga så här.. Den är ännu snyggare i verkligheten! Fick den av mamma och pappa!
 
 

Måste bara säga att schockmöhlevästen är så himlarns snygg!

Svar: Ja men visst är den, älskar den!! :)
Elin Magnusson

hihi fick ett likadant halsband av jonte på vår 2års dag :D måste få låna tyra boken sen hihi :D

Svar: Där ser man, det är ju jätte fint! :)Ja det får du göra, när jag läst den ;)
Elin Magnusson




Kom ihåg mig?