Onsdag

Shit, just nu känner jag mig både nöjd och dum. Har mått dåligt lite fram och tillbaka. For iallfall till Hippo efter jobbet. Travade lite bommar osånt. Kan varken säga bu eller bä. Underlagen var tuugnt så han blev ungefär lika så. Hoppas på att det var orsaken till det ena för annars kändes det väl ändå rätt ok. Hann bara hem, jätte hungrig så mådde jag dåligt igen. Troligtvis av hunger och stress just då för 25min senare stod jag på crosstrainern och körde ett 55min Indoor Walking pass. Fick inte precis i mig nån mat innan för det hade varit jätte dumt. Men väl där kändes allt ok, jobbigt som vanligt men givande och kul. Nu har jag ätit. Jag lovar, uppfann de besteee. vanlig turkisk yoghurt, havregryn, kokos, solrosfrön och honung. Visst lät de äckligt. Men icket. Dessutom fick vi en sån här efter passet. Mums. 33%protein och en jäkla massa kolhydrater. grejjjjt
 



Kom ihåg mig?