Lördag

Går dagen blev väldigt bra och då har man inte tid med dator! Startade dagen halv åtta. Åt frukost och for sedan och tog ut Raspen. Efter det körde jag både ett Indoor Walking pass och ett Body Pump pass. Var hemma strax efter elva, trött i kroppen men fortfarande pigg i skallen. Sedan for jag för första gången själv med Raspen till hippo, kände mig lite extra vuxen sådär. Red ca 30 min i skogen och avslutade ca 15 min på banan. Han kändes bara bra!
 
Drog mig sedan till Obbola för lite middag och film innan vi for och hälsade på Emilia och Nicke. Så så blev min Lördag. Väldigt lugn allså men jag är förmodligen minst lika trött i kroppen som alla som var ute och skaka rumpa igår kväll. Förutom att jag slipper vara bakis.
 
Nej nu ska jag bege mig till stallet. Sedan får jag se men det blir nog väldigt lugnt ikväll också. Kanske lika bra för snart börjar första riktiga skolveckan.



Kom ihåg mig?