Hoppning

(tur att han kan kliva över hindrerna..)
Det blev lite mer hoppning idag än vad jag tänkt. Men tur det. Hoppade lite i onsdags men det gick åt pipsvängen och det blev inte så mycket hoppat. Jag hoppar ändå inga höjder så jag hoppade en kort bana. Har kommit fram till att jag i nu läget måste sluta hitta ett avstånd. Jag måste tänka på vad som händer i nästa steg och inte hur jag ska komma på hindret. För det jag gör att att jag stirrar mig blind, väntar, tvekar, bromsar, trycker på. Inte bra! Men idag kändes det lite bättre (egentligen ganska mycket bättre). Några tokiga språng på klippet men annars är jag hel nöjd.
Förresten hoppas jag för allt i världen att vi kanske får komma tillbaka till Hippo om två veckor knappt. Vi ska dit och sanera imorgon och sedan får vi alla hålla tummar och tår för att ingen fler häst visar kvarka!

Då får du lite samma problem som mig, jag fokuserar jättemycket på hindret jag ska till och sen när de blir fel på det så blir det fel till nästa och sen blir allt ba dåligt:S




Kom ihåg mig?