förövrigt så snöar det..

Nejmen hej!
Igår såg vi på filmen Immortals som var en av de sämsta filmer jag någonsin sätt. Tur att vi hade Ben & Jerrys och godis! Där vid ett for vi sedan och skulle hämta mamma och pappa som varit på kalas. Men med lite missförstånd slutade det med att vi skjutsade hem många fler än så. Tur att jag hade min finaste som så snällt följde med runt hela Umeå. Vid tre kom vi isäng och sedan ringde väckaren halv 7.. Hästarna skulle ju få sin frukost. Men som tur var kunde jag somna om en stund när jag kom hem!. Nu ska snart ta på mig ridkläderna och åka in till vännäs. Är taggad som vanligt! Blir mest markarbete idag men bara jag får göra annat än att skritta så är jag väldigt nöjd!

Resten av denna vecka måste jag gräva ner mig i plugg.. Får se om jag hinner så mycket annat..




Kom ihåg mig?