Dagens "att göra"

Ska hålla mig ifrån dator så mycket som möjligt idag. Därav blir det tråkig uppdatering. Som ni vet älskar jag att planera.. vet inte varför. Gillar fortfarande alla gånger jag och Johanna (som delar intresset) planerat vägen från klassrummet och hem, omvägar förbi skåpen osv. Hur vi planerade kvällar osv! Ska egentligen inte göra något speciellt men pluggningen är det viktiga att det verkligen blir gjort!

  • Frukost
  • Stallet
  • träna lite hemma, kanske ut och springa beroende på vädret
  • göra lunch
  • Plugga Samhällskunskap
  • Måste ha med en pause för facebook (osv) såklart!
  • Ringa och boka tid för ansiktsbehandligen jag fick när jag fyllde år!
  • Läsa lite mer i körkortsboken
  • Hinner jag innan min man slutat jobbet så ska jag skriva på ett fördjupningsarbete, inte lika viktigt!



Kom ihåg mig?