söndag

Blev som sagt tårta hemma hos Johanna igår. Stannade kvar där till nio ungefär och sedan kom Tomas och hämtade mig och då for vi och bowlade med hans kompisar. Hahah eller jag var ju inte med, gjorde ju bara bort mig sist jag spelade.. Men det var roligt ändå! Idag har jag varit in med Raspen till Hippo och små hoppat lite för känslans skull. Hoppade stunds och en linje på fyra galoppsprång. räcke till oxer och det gick super bra. Nöjde mig när oxern var på knappt metern. Är riktigt nöjd. Hemma kan vi inte rida så mycket längre. Blir bara skritt då det är stenhårt i backen så det är så bra att mamma skjutsar in oss! Nej om man skulle ta sig en dusch nu kanske!

mamma har bytt "raka häst outfit", snyggt! FOr once gick klippmaskinen jätte bra, hoppas de håller!
och han såg typ jätte stor ut på den här bilden men vi börjar tycka att han är liten fast egentligen lagom.




Kom ihåg mig?