DAG 08 - Ett minne

Asså det finns så otroligt mycket men nu ska jag försöka välja ett..Åhh en sak som alltid slår mig är dagarna i sundsvall med Johanna, både sommaren 2009 och 1010! 09 så for jag dit själv. Det var kanon väder och vi gjorde en massa saker. Huvudgrejen var ju Gatufesten. Men vi badade, var på Birsta, satt uppe på nätterna och pratade och träffade några på en strand som satt och spelade gitarr och bjöd på cider å jaa det var fan livet. Dessutom insåg jag hur gott det var med inbakad fläskfilé och sallad.. Det är typ något jag alltid tjatar om nu förtiden.
 



År 2010 åkte jag ner med familjen och drog med husvagn. Fast jag sov nog fler nätter i Johannas stuga än i husvagnen. Åter igen gjorde vi inget super speciellt men det var så trevligt, dessutom fotade vi sjukt mycket och jag har ännu fler bilder från den gången..



Bara känslan av att åka iväg och göra något man inte brukar, speciellt på sommaren. Det är något jag älskar!



Kom ihåg mig?