DAG 02 - Mina rädslor

Usch mina rädslor kommer i mina drömmar hela tiden. Som när jag var tvungen att flytta iväg själv till ett annat land och jag bara grät. När någon man tycker om så himla mycket dör eller inatt då jag fick sådan jäkla ångest för att jag verkligen inte hade råd att följa med och äta lunch med klassen och gå på bio men jag var tvungen även fast jag visste att jag behövde spara varje krona jag hade..

Jag är rädd så rädd för att göra bort mig och vara dålig att jag misslyckas och knappt försöker, jag är rädd att förlora folk och leva ensam i ingenstans, men mest att någon jag älskar dör.. Jag är jätte rädd för att framtiden ska bli kaos. Inget liv, inga pengar, inga människor i närheten.. Jag blir ledsen av tanken. Det här är något jag tänker på så himla ofta och är så himla rädd för, därför tror jag att jag drömmer om det och.

 




Kom ihåg mig?