DAG 01 - Presentera mig själv

Orkar inte skriva... så jag tog en lista..

Någonting jag tycker om med mig själv: alltid svårt men jag är ju ganska bra på att planera hehe..
Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag är så himla rädd för allt som KAN hända.. och att jag är så himla försiktig och att jag säger så konstiga saker ibland.. haha!
Tre saker jag vill ha varje dag: mat, skratt och kärlek. I det stora hela alltså
Tre saker jag har svårt för: tro på mig själv, säga ifrån, bli arg, sluta skynda mig
Detta vill jag göra just nu: sluta skolan och börja jobba ( precis nu vill jag nog äta)
Bästa känslan: när man är så där super glad för att live är så himla underbart
Värsta känslan: när man är stressad, har ångest och bara är arg på alla för att man själv inte mår 100%. Tyvärr drabbar det oftast mina föräldrar..
Egenskaper jag gärna vill att min partner har: snygg, rik och.. hah näe,  snäll, glad, ärlig, hjälpsam, okej kanske snygg också.. finns ju mycket ;)
Är jag kär just nu? Väldigt kär!
Jag vill gifta mig: Det vill jag nog!
Följande saker vill jag göra innan jag dör: jag vill besöka länder, göra något modigt, ha bra jobb, familj, hus. Jag vill .. kommer typ inte på ngt speciellt ju!
Något jag vill ha i present: pengar..
Detta har jag på mig just nu: träningskläder
Favoritdjur: häästar!
Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Religion är nog de som känns tråkigast och onödigast. roligast är dom ämnen man valt själv tror jag. annars typ idrott.?
Stjärntecken: vattuman
En bok jag älskar: gömda, Jag saknar dig och alla böcker av Christina Waldén
En film jag älskar: The butterfly effect,
Tv-program jag gillar: Desperate Housewives
Detta äter jag gärna; pasta, fläskfilé, lax och sånt där gosiiigt
Dricker helst: vatten
Favoritgodis: choklad
Hit vill jag gärna åka på semester: Italien, London
Färg på mina ögon: blåa, lite gröna?
Min längd: typ 159 eller något..
Så här bor jag: i ett radhus bland massa barnfamiljer.
favoritfärg: rött och svart
Senast köpta skiva:köper aldrig skivor längre, men pappa gav mig In Flames nya skiva i somras!
Vad lyssnar du på just nu?: A light divided - What doesn´t kill you, AS BRA
Vad har du gjort/ska du göra idag? matteprov, spelat innebandy och har hoppträning ikväll
Var är dina föräldrar födda?: I Sverige, Umeå
Har du varit med i någon skolpjäs?: grubberevyn
Hur många barn vill du ha?: två kanske?
Vilken musikstil tycker du mest illa om? Opera, jazz, blues osånt där
Har du åkt moped någon gång?: klart jag har
Har du busringt någon gång?: haha jaa i mina yngre dagar..
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump: nej det kan jag verkligen inte tänka mig..
Kan du alla orden i nationalsången?: nej
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?:Never back down 2 och TinTin 
Chips eller popcorn?: popcorn
Favoritchoklad?: mörk, ljus, vit typ allt.
Har du vunnit en prispokal någon gång?: jao,
Är du bra på matlagning? tyvärr inte så bra!
Vad var det senaste du handlade? typ godis om man menar allt, annars en tröja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? inte riktigt om jag ska vara ärlig
Kan man vara vän med sitt ex? absolut
Vem var det du besökte på sjukhus senast? en killkompis när vi gick åttan/nian
Någon sak du gör innan du går och lägger dig? datorn, telefonen ungefär 
Vad är du tacksam för idag?: att jag finns, utan mamma och pappa skulle inget alls hänt mig!




Kom ihåg mig?