"För ung för att veta allt"

Känns som att man börjat pricka av skolarbeten tills lovet. Gäller att hålla ut ett tag till. Har precis lämnat in psykologin och hur jag än vrider och vänder, tänker och läser.. så får jag inte ner något mer. Jäklar vad segt huvud man ska ha! Det räcker aldrig till mina mål, därför vill jag inte ha några mål alls.. Gjort bort ett av fyra från i nationella engelska också, därav fick vi inte våran sovmorgon..

"Jag hinner med det jag vill hinna med", Sagt och gjort. Från att ha slutat vid tre så for jag till stallet och gjorde klart där, Mio fick sig ett lugnare pass med mer galopp än trav på hackamore. Därefter skyndade jag mig hem, för att sedan cykla vidare till träna. Dubbelpass stod som sagt på schemat och jag lovar att de känns! cyklade hem igen också och jag ville gärna skylla på att cykeln kändes trög men jag tror mina ben bara var vääldigt trötta. Trodde heller aldrig att jag skulle orka med att göra sista rycket på psyk-uppgiften. Men jag tog ut alla extra kraffter kan jag lova.

Förövrigt vill jag hemskt gärna ha sommarlov nu. Jag är lika vit som snön igen och vädret verkar ju inte lovande. Snöade lite för någon dag sedan, I MAJ!? inte roligt.. nej, nu verkar sängen sakna mig!

ska ni sälja mio?




Kom ihåg mig?