" a day spent with friends is always well spent"

Jag måste erkänna en sak. Jag saknar väldigt mycket att ha en kompis som bor strax bredvid. En granne som man mer än gärna springer över till och bara snackar, fikar, sover över hos och som man bara känner utan och innan och kan dela alla hemligheter med. När man inte kan sova, eller då man bara behöver någon så finns denne i huset bredvid. När jag var liten så fanns det alltid någon man ville hänga med på dagarna (hänga gjorde man ju inte utan man lekte..) Andra barn kom och knackade på hela tiden. Oftast har jag för mig att vi spelade kula, lekte röda-blåa landet osv. Men en efter en flyttade alla kompisar ju äldre dom blev. Fast vi blev kvar. Ja, nu har ju dock min lillebror den åldern inne.. För de bor här bara småbarns familjer känns det som. Nu ska jag inte klaga för det är promenad/cykelavstånd till många av mina vänner. Men jag saknar fortfarande att ha en granne som man bara kan springa över till, sådär spontant, ja ni fattar! För en vän jag kan dela allt med har jag, men inte dendärgrannen.

 

Även fast jag inte är din grannkompis Elin finns jag alltid här! Skulle komma till dig 1 i natten om du bad mig om det! Jag älskar dig av hela mitt hjärta och jag hoppas du vet de! Finns här om du behöver mig<3!




Kom ihåg mig?