Torsdag

Åt våfflor till middag idag om ni ville veta, grädde och blåbär till. Det är allt för sällan man äter det, pannkaka också för den delen. For ut och brummade lite bil efteråt och det gick väl bra. Dock inser jag att jag endast vet vad stoppskylten betyder.. Ioförsig bra men dem andra kanske jag borde lära mig! Nåjaaaaa, har just skrivit klart ett brev där jag ska vara någon från tyskland på 1930 talet.. guess? Jo, Historia hemprov. Orkar inte att alla kursprov,nationella,hemprov, osv ska ligga samtidigt. Förstår ju varför men det är grymt jobbigt! Måste tillbringa många timmar med det i helgen.. suckkkk!

Till dig som undrade. Jo jag har ett sommarjobb, men dom pengarna har jag ju inte nu och jag är köp sugen just precis nu. Har ju köpt biljetten till Metaltown och snart ska de bokas resa. Därav lyckas jag tömma kontot. Nu vet du, ni!

 




Kom ihåg mig?