Take a breath, take it deep.

Vad är felet?

Igår när jag skulle på träningen sprang jag till bussen 52 och den gick 53, jag glömde skorna också.
Sedan fattar jag inget på första passet och bara kollar på, har ändå kört det förr!
Bodypump som jag kört hur länge som helst blir helt plötslit jobbigare än någonsin, fasten jag inte tryckte på någon extra vikt.
Innan en låt står jag först länge och väntar på att nästa låt ska börja, när det börjar kommer jag på att jag inte lagt på mer vikt..

Idag har jag frågat flera gånger vad det är för dag under skolan
När jag kommer hem skriver jag att jag måste göra klart psykologin för att jag tror att den ska vara inlämnad ikväll, men det är fortfarande till i morgon.
Känner mig förvirrad, stressad och tankspridd. Kanske vet jag vad det beror på eller så inte?
Jag har fattat ett stort beslut som kommer ändra hela mitt liv.. så känns det iallafall!



Kom ihåg mig?