tjena tjejen, menar kärring!



Assåå, suckar och stönar! Hade skola till 15.40 och sedan skyndade jag mig vidare till rödäng för att köra lite manuell.. Har ju gjort det några gånger nu och det har faktiskt gått riktigt bra. Men inte idag. Tog mig knappt iväg, så fort jag skulle starta så fick jag kärringjävlastopp och sedan efter halva tiden skulle jag parkera framför ett staket för att sedan backa ut och vänta. HELVETE, helt plötsligt vet jag inte hur man bromsar.. eller vafan händer? i sista jävla sekund lyckas jag trycka ner pedaler i all hast och jag blundade nästan och funderade om jag förstört bilen.. Vinnarskalle som jag inte alls är, körde jag hem igen och tog bussen till TRÄNA..

Till dig som undrade så hittar ni skorna, några inlägg ner, på Nelly.com

Justeee, angående bilden.. trodde typ att det var sommar igår, det va inte det..




Kom ihåg mig?